2011. június 2., csütörtök

Phoeby alkot...

Miután - mint később kiderült - ráültem szerelmemre, a kis laptopomra s berepedt a monitora...miután kölcsön kaptam kedves munkatársamtól egy valószínűleg remekül szuperáló csodagépet, amit én egyetlen egyszer sem tudtam megszemlélni, mert odáig, hogy bekapcsoljam nem jutottam el, lévén, hogy a kezemben két részletben maradt az összekötő kábel...pedig tényleg nem csináltam semmit...úgy döntöttem egy időre száműzöm az elektromos dolgokat magam körül...
Egy hét után újra kedvenc munkahelyem szeretettel teli szív kapuja felé sétáltam reggel, mert ma ilyen kedvem volt - megsúgom, ölég sokszor van ilyen - s újból és újból rácsodálkoztam, mennyire szépséges helyre vezet minden nap az utam...gyönyörűséges volt ma is a hajnal-reggel. Nézzétek...

A Millenium hídon átsétálva felfedeztem egy kis templomot, ami valószínűleg a nagy székesegyház árnyékában el felejtődni látszik, ugyanis jelenleg zárva találtam kapuit, nem lakozik benne egyetlen egy lélek sem, hacsak nem az angyalok titkos gyűlésének a helyszíne... St. Nicolas Abbey. A kapun hatalmas lakatot s hátsó templomkertben égig érő színes fraktált találtam :). Mindenesetre bemerészkedtem a félig nyitva hagyott rozsdás vaskapun és ott fogyasztottam el reggelimet.
A hídról letérve oly sokszor elmentem a II. világháborúban hősi halált halt katonák emlékének állított szoborcsoport előtt, de egyszer sem figyeltem fel a táblán szereplő nevekre...rengeteg Smith, Harry és Robert pusztult el a csatákban...kis kávézóm állandóan csörömpöléstől és emberlelkekből áramló morajlástól hangos terébe belépve Laura, a katalán leányzó hatalmas ölelése fogadott: "Phoebyyyyyyyyyyyyy úgy hiányoztál"! Jó is ez...




S képzeljétek. A supervigyorkodás hozadéka....Ma hazahoztam a munkát. :) Phoeby alkot. No jó nem a legjobb munkám, de a lehetőségekhez és a rendelkezésemre álló eszközök alapján 3 óra alatt erre futotta s egy ideig brit barátaim kávézónkba betérve ezt fogják olvasgatni...(ezek az izék az üzletben elhelyezett buci kosarakban található csodás termékeket hivatottak reklámozni) legyen nagyon boldog hónapotok!
http://www.youtube.com/watch?v=uvMoz8PaMHs



3 megjegyzés: