2012. október 1., hétfő

Boldog októbert!

Szépséges októbert Mindenkinek! Miután a fülessel hallgattam a zenét s közben természetesen énekeltem - hangosan - eszméltem rá, hogy ma bizony október elseje van! Az emeleti lakótársaim mókásan kacagva hallgattak, mert hogy azok a falak bizony papirból vannak. Hááttt... aztán készítettem teát s amikor felemeltem a csészét a teafilter papírvége beleakadt az asztalösszeillestés közé s minden de minden teás lett. Majd kétszer elégettem a tejforralóval a kezem, elvágtam az újjam s rácsaptam a kuka tetejét Joe kezére...Mindezek után elfogadtam eme frappáns mondatot: Agi, you are a legend!!! You are a truly blunderer!!!!
Ma annyit nevettem. De igazán szinte minden nap. Pont azon gondolkodtam, hogy én nem akarok soha olyat csinálni amit nem szeretnék igazán. Az idő múlik, nagy karriert én már nem tudok s nem is akarok véghez vinni. Valójában az a nagy karrier, ha ott, ahol vagyunk, minden nap teljes szívvel helytállunk s megálljuk a helyünket. A többi annyira felesleges. S még arra is rájöttem - olyan szuper, hogy idősebbek leszünk nem, egy csomó mindent megértünk -  előbb, vagy, később - amint az egyik agyatkiüresítő sorozatot néztem. Sliders, nagyon régi, időutazókról szól...sulis koromban mindig néztem, s ábrándoztam, hogy egyszer én is elkerülök egy másik időzónába, ahol teljesen más Ágiként élem az életem. Hát igazán már többször is "időutaztam". S ti is. Mert, hogy egyik sávból a másikba megyünk, de ami a lényeg a sorozatnak is, hogy soha nem kerülsz vissza ugyanabba. Kalandok, szépségek, gyötrelmek, fájdalmak, örömök, szerelmek érnek életed során, de ugyanabba az állapotba nem kerülsz vissza. Szerencsére. Ilyen csodás párhuzamot tudtam fellelni eme sorozat s az én életutam között. Oké. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy Ridley Scott ide vagy oda, fantasy világ mindig is létezett. Méghozzá itt s most. A saját életünkben. S bizony ami talán fájdalmasnak hangzik, de ha az idő lejárt, tovább kell lépni. El kell hagyni érzéseket, embereket, helyeket. Az, hogy átcsusszanunk vagy átlöknek azon az időkapun, az már csak rajtunk múlik. Én az előbbit választom. Ha menni kell, megyek, s kezdem előlről még, ha csak 1 napról is legyen szó. S pont ezért izgalmas ez az Életnek nevezett valami. Ha foggal körömmel ragaszkodsz valamihez, az csak szabályokat, értelmetlen korlátokat szül. Kezdem elengedni a magam által épített szöges-drótos támfalakat...s olyan felszabadítóan jó szabadnak lenni...El sem tudjátok képzelni menyire...
Befejezésül így október hónapra, ami mellesleg az ÉN hónapm!!!!!
Tegnap Nhum kolléganőmmel beszélgettem. Jókat nevedtünk s viccelődtünk mire csak ennyit kérdezett: " De Agi, mond meg nekem, mit szeretsz legjobban az Életben..." Én meg csak olyan Ágisan elmosolyodtam. " Hát igazán, a legjobban az Életben élni szeretek...
Happy October!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése