2011. április 21., csütörtök

Godspell

Áááááááááááááááááá. Olyat láttam, hogy áááááááááááááááááááááá. Úgy hiszem, valóban nincs okom panaszkodásra, hálát kell adnom minden ajándékba kapott pillanatért. Talán ismeritek az 1969-ben napvilágot látott, Stephen Schwartz és John-Michael Telebak Godspell musical-jét, melyet aztán 1971-ben mutattak be a Broadway színpadán, s melyből 1973-ban mozifilm is készült. Godspell. Jelentése evangélium, Isten igéje. Magyarországon több helyen többféle feldolgozásban is látható volt a Máté evangélium idézeteire alapuló mű. Hát ... amit én most láttam az azért más volt. Nagyon más.......

Teljesen véletlenül pillantottam csak meg a világvégén lévő kis színházban játszódó esti darab hírdetését. Se jegyrendelés, se semmi. Gondoltam ezen a környéken még úgysem jártunk (Walthamstow), kicsit ugyan tartózkodva, de kíváncsian vágtam bele az estbe. Megérte. Kincsre bukkantam. Azok a hangok, a jelmezek, a táncok, a díszlet, a hangulat, áááááááá. Még most is borzongok. Csendes húsvétra vágytam, kaptam helyette felkavart ám határtalanul örömteli bensőt...a csendesedés eztán következik.
Áldott húsvéti ünnepeket!

/egy dal a filmből, ezt biztosan ismeritek mindannyian: /
http://www.youtube.com/watch?v=OqEHaQ1RbME&feature=related


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése