2010. szeptember 24., péntek

English breakfast

Kívételes csoda történt. Nem dolgoztam szombaton. Ilyen még nem volt, csak mikor beteget jelentettem akkor. A 7végi napok mindig a legeseménydúsabbak kis hotelunk életében, mennek s érkeznek a vándorlelkek, így értelemszerűen a munka is több. No ezen ünnepnapra felbuzdúlva úgy döntöttem, meglepem az én kis háztartásomat egy igazi angol reggelivel, ha már Londonban mosolyog ránk minden hajnalban a napocska.
No de miből is áll az a bizonyos brit reggeli? Több helyen ettem már, eddig egyszer sem volt ugyanolyan, de alapjaiban a következőkből áll. Sült paradicsom, gomba, tojás, bab (ilyen érdekes szószban, én nem tudtam hogy kell elkészíteni így készet vettem, amit csak össze kellett sütni a többi finomsággal) sült kolbász, sült bacon, pirított kenyér vajjal, fekete tea tejjel. Nyami...a kolbász helyett én organikus bazsalikomos, olivaolajas kolbászkát vettem és a tojást is félig lágyra sütöttem, de így is - így volt -  nagyon finom. Hát...nem csodálkozhatunk, hogy tudta Anglia meghódítani a fél világot. Minden reggel egy ekkora hamival indítani a napot...Hajrá világ! Jön Ágika!

1 megjegyzés:

  1. Hello, Lily! Megmosolyogtattál, és ez nagy szó... összefutott a nyál a számban, és nagyon megkívántam az angol reggelit. Amikor Londonban voltam, kissé idegennek tűnt, hogy olyan súlyos ételt, mint a bab, reggelire szervíroznak. Aztán beleszerettem abba a szottyos apró fehér babba, és már otthon is azt kerestem. Szóval köszi a virtuális élményt. Küldeni akartam Neked egy klipet, a régi szép operás idők emlékére, de most inkább idemásolom. Légy boldog! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=pJLyZqETuBU

    VálaszTörlés