2010. augusztus 5., csütörtök

Szép nyári nap!

Ma több tekintetben is sikeres napom volt, igaz hoztam a formám. Kb. 2 azaz kettő óráig sikerült ugyanazon a téren bolyonganom, de persze minden egyes alkalommal újabb és újabb helyeket véltem felfedezni, mire rájöttem egy tapodtat sem mozdultam a környékről...nem baj. Jó ez így. Viszont teljesítettem az első hivatalos létesítményben elvégezendő feladatot, még pedig az NI számomat megkértem. Így hivatalosan is regisztrált londoni lettem. Apró siker pillanat, de értettem mindent, válaszoltam mindenre és már csak azért sem kértem tolmácsot, mert megtudtam egyedül is oldani. Sőt! Megismerkedtem egy magyar lánnyal, akinek ÉN segítettem fordítani. No milyen vagyok???
És aztán kihasználva a szabad délutánom elindultam a belvárosba, s egyszercsak megszólalt a telefonom...váratlan ám annál kedvesebb meglepetés ért. Otthoni szeretteim közül kettő vándorangyal ma a városban járt és rám is gondolt. Kaptam két hatalmas ölelést, ami a lehető legjobbkor érkezett...csodás délután, este volt! Nagyon köszönöm!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése