2010. augusztus 25., szerda

Napi butaságok és pár jó tanács utazóknak...

Miután ma előjött rég elfeledett Phoebe-s énem...Fiona drága magához szólított - nagyon kedvesen, tényleg!!! majd holnap megint ordít biztosan :) - és a nagy igyekezetben a szobába hagytam a mágneses szobakulcsaimat és miután végre egyszer az életben megértettem, mit is szeretne ez a némber, rohanok vissza hát nem találom a kulcsokat...a folyosó végéről néz Fiona, én meg elkezdek irdatlanul nevetni, erre ő is. Mi történt kedveském...hááátt....kizártam magam. - nevetek tovább - én egy igazi luser vagyok...erre hangosan felnevet...nem én mondtam...aztán tegnap engem küldek el egy pár órás továbbképzésre - nem kell örülni, csak azért mert szerintem én nézek ki egyedül kultúráltan és talán úgy is tudok a pöti angolommal válaszolni. De bevallom nosztalgiáztam egy kicsit és nagyon kellemesen telt az a pár óra. Egyrészt, mert találkoztam - jééé - a szállodában dolgozó, de számomra eddig rejtett értelmes és kedves emberekkel...és igazi csapatként meg kellett oldanunk mindenféle szituációs gyakorlatokat - mit csináljunk, ha tűz üt ki a hotelben volt az előadás témája. A szakács úgy gondolta, hogy fogja a kedvenc lábosát és kirohan az épületből majd a sarokról nézi, hogy dől össze az épület...bájos. De volt aki arra szavazott, hogy a függönyön leengedve superman-t játszik. Sokat nevettünk és azt el kell ismerni, hogy hihetetlen profin oldanak meg még egy ilyen tréninget is. Először is bármiről is legyen szó, maximálisan elkötelezetten teszik azt. Az előadő hölgy olyan lelkesedéssel adta elő mondókáját, hogy csak lestem. Igaz, sok mindent nem értettem tisztán, de egyszer nem veszítettem el a fonalat, a testbeszéde, a mimikája, testének minden porcikájából sütött, hogy neki most az a dolga, hogy megtanítsa mit és hogyan kell csinálni, ha tényleg tűz van. Közvetlen volt, kedves. Én meg...hajaj kedveseim. Mintha mindent értenék és tudnék, úgy figyeltem és BESZÉLTEM!!! össze vissza...még ki is mentem egyszer mutogatni a táblához. :) no de ma már az ágyak rengetegében és Fionával a sarkamban ágyaztam fel és le. Szeretném összefoglalni azt a pár alapszabályt, amit erősen ajánlok minden utazó, szállodában megszálló kedves cimborám figyelmébe:
1. A szobát délután 3 után foglald csak el. Ha esetleg megérkeztél már délelőtt, akkor kérlek téblábolj, vagy igyál meg egy Starbucks teát de előbb ne gyere véletlen sem. Ugyanis az úgy nevezett (na most aztán olyan szakszavakat osztok meg veletek) depart szobákat a legnehezebb megcsinálni, és természetesen abból kapunk a legtöbbet és azzal végezni kell kb. délután 2-ig, pont azért mert hamarosan érkezik a kedves vendég, és az egész nap egy nagy rohanás, hogy vajon meg tudom e csinálni vagy sem. Eddig még igen, de azért olyan ez, mint az edzőtábor. Szóval, 3 előtt soha!!!
2. Ha viszont több napra érkeztek, akkor kérlek 9 után már ne aludjatok és ne tartózkodjatok a szobában. Rengeteg látnivaló akad minden városban, irány nézelődni. Iszonyatosan dühítő, amikor a kedves vendég miatt :) nem tudja az emberlánya megcsinálni a munkáját. Főleg ha már lejárt a munkaideje...
3. Ha több napra érkeztek akkor még véletlenül se rakjatok rendet a szobában. Bizony.  Itt kiélhetitek magatokat, a lehető legnagyobb rendetlenséget tessék magatok után hagyni. A ruhákat szanaszét, a cipőket összevissza stb. Ugyanis a kedves vendég dolgaihoz nem nyúlunk...így ezekkel a szobákkal kb. 10 perc alatt lehet végezni. Jupijé!
4. Tudom, hogy nagyon kedves, ha a szobában találtok apróságokat, mint pl. a teás kis dobozkában kávét, teát, meg cukrot és sütikét. De kérlek szépen benneteket, ha megeszitek, akkor egyétek meg mindet. Vagy ne nyúljatok hozzá, mert különben is iszonyatos íze van mindegyiknek és ugyanazzal a törlőronggyal töröljük a teáscsészéket is mint a fürdőszobában lévő dolgokat (khm....na ugye...most már nem is nyitjátok ki...KICSIKÉIM! CSAK A FOGKRÉMES POHÁRRA KELL GONDOLNI, NEM KELL TOVÁBBVINNI :))))) AZÉRT MINIMÁLIS HIGIÉNIA MÉG ITT IS VAN, IMÁDTAM A LEVELEITEKET hozzászólva 08.26-án) és nagyon bosszantó, amikor belenézünk és feltúrt dolgokat találunk. Azokat egyesével átszámolni, hogy 4 db minitej és 2 db piros kávé, és 2 db barna cukor. Fiona átszámolja mindet ám...én meg megőszülök mire rendet teszek bennük...
Más most nem jut eszembe. Nagyon köszönöm kedveseim magam és e nemes munkában osztozó társaim nevében is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése